Deal or no deal - Reisverslag uit Kings Cross, Australië van Romano & Jolien - WaarBenJij.nu Deal or no deal - Reisverslag uit Kings Cross, Australië van Romano & Jolien - WaarBenJij.nu

Deal or no deal

Blijf op de hoogte en volg Romano & Jolien

03 Januari 2016 | Australië, Kings Cross

Wij hoeven niet meer verder te zoeken want we hebben per 6 januari een campervan!
We hebben de afgelopen dagen voortdurend gezocht op Gumtree (soort van marktplaats) en veel mensen gesproken die een campervan aanbieden en er één bezitten.
Omdat we 'maar' drie maanden in het land zijn hebben we besloten om een campervan te huren. Nu zullen jullie misschien wel denken dat wij veel geld hebben weggegooid maar niks is minder waar.
We zijn een verhuurbedrijf binnengelopen en hebben gevraagd wat het huren van een campervan kost.
Nadat we de voorkeur datum en het totaal aantal dagen hadden doorgegeven kregen we een bedrag te zien. De vraag hierop luidde.. deal or no deal?!
We hoefden hier niet lang over na te denken want dit bedrag hadden wij bij andere verhuurbedrijven niet gezien en het kopen van een campervan is minimaal het dubbele.
We hebben een goede deal gesloten met het verhuurbedrijf gipsy travel wat samenwerkt met Jucy rentals.
We hebben omgerekend voor €3000 een campervan voor gedurende 89 dagen waar we onbeperkt aantal kilometers mee kunnen rijden.
Romano heeft geregeld dat we een gps gratis erbij krijgen.
De meeste van jullie kennen Romano als een onderhandelaar in hart en nieren, hij had totaal geen moeite om over de totaalprijs + gps te onderhandelen.
Nu hoeven we ons niet druk te maken over de verkoop en de rompslomp van papierwerk wat bij de aanschaf en verkoop van een voertuig komt kijken.
We zijn per 6 januari vrij om te gaan en beginnen aan onze roadtrip door Australië!
We hebben er zin in!

Reisgroeten,

Ro&Jo

• 03 Januari 2016 - 11:38

Nancy:

Wat super leuk om te horen !
    Nu kunnen jullie echt gaan en staan waar jullie willen! Overnachten is ook geen probleem meer, niet meer zoeken waar je kunt overnachten.
    Geniet ervan .. enne , ik zie graag foto's en verhalen voorbij komen hihi!

Liefs!

• 05 Januari 2016 - 06:08

Babette:

Wat een leuk idee.veel succès verser met de Reims.dikkz zoenen.tante Babette