Da Lat - Reisverslag uit Xóm Chiêu, Vietnam van Romano & Jolien - WaarBenJij.nu Da Lat - Reisverslag uit Xóm Chiêu, Vietnam van Romano & Jolien - WaarBenJij.nu

Da Lat

Blijf op de hoogte en volg Romano & Jolien

18 Mei 2016 | Vietnam, Xóm Chiêu

Wij zijn van 14 mei tot 17 mei in Da Lat verbleven.
De busrit op 14 mei van Nha Trang naar Da Lat was erg mooi, we reden door de bergen.
Da lat ligt binnen de zuidelijke hooglanden van Vietnam.
Het gebied ligt op zo'n 1500 meter hoogte, waardoor het er een stuk frisser is dan in de rest van Vietnam.
Als we de warme bus uitstappen voelen we een koele wind en lopen naar ons hotel wat niet ver van de uitstap plaats vandaan ligt.
We hebben een eenvoudig hotel.
We zijn beide erg moe en doen het lekker rustig aan.
We wandelen wat af en ontdekken zo het rustige en frisse Da Lat.
We bezoeken The Vally Of Love, dit is een groot park waar de liefde in het middelpunt staat.
Je ziet er dan ook tientallen stelletjes verliefd hand in hand lopen en foto's nemen.
Ook wij zijn weer extra verliefd geraakt door The Vally Of Love.
Jolien laat in het centrum van Da Lat voor een prikkie haar regenjas en broek bij een naaister repareren.
Da Lat staat bekend om bloemen, aardbeien, champignons en koffie.
Er staan heel veel kassen waar bloemen, aardbeien en champignons in worden gekweekt.
Daarnaast zijn er koffieplantages en veel watervallen.
Ons is verteld dat de Vietnamezen veel leren van de Nederlanders over het kweken van bloemen.
We hebben ontspannende en leuke dagen gehad.

Reisgroeten,

Ro&Jo

• 18 Mei 2016 - 19:32

Coby:

Wat komen jullie in verschillende landschappen zeg!
    Waar dat allemaal niet goed voor is, je wordt zelfs weer verliefd

• 19 Mei 2016 - 09:08

Magda:

Lekker rustig aan en opnieuw verliefd worden