Relaxen op Senggigi - Reisverslag uit Batubolong, Indonesië van Romano & Jolien - WaarBenJij.nu Relaxen op Senggigi - Reisverslag uit Batubolong, Indonesië van Romano & Jolien - WaarBenJij.nu

Relaxen op Senggigi

Blijf op de hoogte en volg Romano & Jolien

22 Juli 2016 | Indonesië, Batubolong

Bruno of eigenlijk moet ik Abraham zeggen, van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag!

De afgelopen dagen is het regenachtig geweest. De regen viel met bakken uit de lucht en de straten stonden binnen no time blank! We hebben veel binnen gezeten en eigenlijk niks gedaan.
We hebben een Nederlands stel leren kennen en zaten de afgelopen avonden met nog een jong Nederlands koppel en Indonesische mensen bij elkaar, lekker wat drinken en kletsen.
En we hebben een excursie geboekt, we gaan op 26 juli de Rinjani beklimmen en op 28 juli naar Gili Air.
Uiteraard krijgen jullie te horen hoe de trekking is gegaan en wat we van Gili Air vinden.

Vandaag schijnt (gelukkig) de zon weer en wij gaan straks richting het strand.
We hebben trouwens geweldig nieuws, we mogen gratis bij Bonita verblijven! Dit is zo super lief! Bonita is nu in Bangkok maar het restaurant is gewoon open. Ondanks dat het zo rustig is zijn er vier jongens aan het werk.
Het is erg luxe dat we hier mogen verblijven en zo besparen we ons weer wat geld, vandaar dat we ook de excursie (die niet goedkoop is) kunnen gaan doen.
Voor jullie een fijne dag toegewenst en tot gauw weer!

Reisgroeten,

Ro&Jo

• 22 Juli 2016 - 12:00

Coby:

Geweldig zeg, die gratis locatie, boffen hoor!
    Genieten jullie er nog lekker van, het gaat nu opschieten voor jullie!
    Dikke knuffel.

• 24 Juli 2016 - 16:04

Magda:

Jaja dat is effe mazzel hebben toppie !!!
    Begrijp Bonitto wel die denkt yes nu heb ook nog even een Egyptische prins onder mijn dak
    Hahahaha
    Blijf alert en voorzichtig tijdens jullie volgend avontuur
    Groetjes Magda xxx